Thursday, May 12, 2011

7 LAUTAN KU CARI CINTA



Last 3 days dah habis baca buku ni. I was hoping this book would also be as thick as SPBI. Bila sebut tajuknya, 7 Lautan Ku Cari Cinta, saya membayangkan heavy story. Tapi bila membacanya saya nak marah. Apa nama CICI ni... tak suka!

Tapi selepas habis baca, husband kata dalam tidur pun saya sebut nama CICI. Ceh! Yup, the story is so simple but very much interesting. Kan best kalau saya boleh tulis cenggini gak...

I hate CICI, sepanjang membaca saya asyik panggil dia bodoh (sorry ye CICI... rasanya tak cukup 44 kali kot, kalau cukup balik kat diri sendiri naya!). Pun saya macam tak percaya je ada manusia lelaki macam ARMANDO tu. Too good to be true? Tapi kalau si Charlie @ Shaz Jaszle, eh salah @ Shazly tu memang melambak kat market.

So petang tadi on the way nak balik rumah, Hot FM siarkan lagu KU MENUNGGU nyanyian ROSSA. Immediately teringatkan CICI jugak! Heh, saya sudah gila... 

Walaupun sekarang sedang penat sangat, ingat nak tidur... saya cari juga lagu ni sebab saya nak dedikasikan kepada CICI &LKCC tu. Dengar bebaik, it is not only for you n Charlie, but especially for you and Abdul Armando ya.

P/S : NAN, kenapa suka letak nama ala-ala omputih ye? 
Hmm.. sekali fikir rasa macam tak patut je, melambak nama orang melayu. 
2 kali fikir, biasala... Mariam jadi Marry, Khatijah jadi Khaty, Zainal jadi Zack, 
Nasir jadi Nash & Ros Yati jadi Rossen hih hih.
3 kali fikir, isk bukan melayu je Islam kan...  
so ok! not a big deal...


Nah ARA- CICI, amek! 
Pi main jauh-jauh dengan Amandado,
lepas ni jangan kacau lagi sebab sedang kawan dengan
DUHA HAFA!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

PAGEVIEWS